Unisex Pull-On Waterproof Underwear for Adult Incontinence - W66

Adult waterproof pants fit comfortably over disposable guards or diapers to end embarrassing leaks or bowel all day and night. These pants are latex-free and can be washed over 50-100...
$23.98
$23.98
$23.98
Color: White
Size: M
Pack Size: Single
Total parcial: $23.98

Free Shipping

Free shipping on all orders over US$59

Guaranteed Safe Checkout

We offer a variety of secure and convenient payment options.

Subscribe&Get US$11 off coupon code "US11" your first order

First Pair Guarantee

New users can try our underwear(1 pair) risk free for 30 days

Unworn, unopened garments can be returned

Unisex Pull-On Waterproof Underwear for Adult Incontinence - W66

Unisex Pull-On Waterproof Underwear for Adult Incontinence - W66

$23.98 $23.98

Unisex Pull-On Waterproof Underwear for Adult Incontinence - W66

$23.98 $23.98
Color: White
Size: M
Pack Size: Single
Comparar color
  • white
Haga clic en Color / Pattern para comparar, haga clic y arrastre las imágenes para reordenar

Customer Reviews

Based on 14 reviews
64%
(9)
0%
(0)
7%
(1)
7%
(1)
21%
(3)
T
Tod

The size are way smaller than expected

T
Tim W
Quality:
Poor
Excellent
Absorbency:
Poor
Excellent
Fit: A Good Fit
Age Range: 55-64
Size Purchased: L
Waist Size: 34''
Extremely comfortable

I have been eying these plastic pants for some time. I was unsure what size to purchase. I bought size large and was skeptical that they may be too big for my 34" waist. I was pleasantly surprised how comfortable these plastic pants and well they fit on me. Also, did they a great job contain any leaks. They are also very soft and pretty quiet. I may need get some more pairs. You owe to yourself to try a pair and I don't think you will be disappointed.

D
Donald R Blessing Sr
Quality:
Poor
Excellent
Absorbency:
Poor
Excellent
Fit: A Good Fit
Age Range: 65+
Size Purchased: L
Waist Size: 42''
Underwear

My wife has not tired them yet but feel they will meet need when the time comes.

S
Steve
Quality:
Poor
Excellent
Absorbency:
Poor
Excellent
Fit: A Bit Small
Age Range: 65+
Size Purchased: XL
Waist Size: 38''
Carer review

The problem with most incontinence pants is the “cut” or shape of the garment. I found the crotch width about 2 inces too narrow and the rise about 3 inches too short. They work ok for over a pull up but for a tape on night time brief there would be a high chance for leaks. Perhaps you could make a nighttime version that is more spatious.

Thank you for taking the time to share your insightful feedback with us regarding our incontinence pants. We truly appreciate your input as it helps us improve our products to better meet the needs of our customers.

We understand the importance of comfort and functionality, especially when it comes to nighttime protection. Your comments regarding the 'cut' or shape of the garment, particularly the crotch width and rise, are duly noted.

We are pleased to inform you that we are already in the process of redesigning this particular product to address the concerns you've raised. Our aim is to create a nighttime version that offers more spaciousness and better leak protection, especially for tape-on night-time briefs.

Once again, thank you for your constructive feedback. Should you have any further suggestions or questions, please don't hesitate to reach out to us. We are here to assist you in any way we can.

G
Greg Martin Martin
Quality:
Poor
Excellent
Absorbency:
Poor
Excellent
Fit: Too Small
Age Range: 35-44
Size Purchased: L
Waist Size: 38''
Never received

I might consider a review if I ever receive product ordered. I ordered a month ago. Last week got a notice order was reshipped because of customs holding first order. This is the second time I ordered from Carer and both times it took over a month to receive shipment

We sincerely apologize for the logistics delay that has occurred, which was beyond our control. We deeply regret any inconvenience this may have caused you.

In order to prevent such situations from happening in the future, we have decided to change the logistics channel for transportation. This change will ensure a more efficient service and guarantee that your reshipped order will be delivered to you within 8 days to the specified address.

Please be informed that we will promptly update you with the logistics information so that you can stay informed about the progress of your order. These updates will be synchronized with the email address you provided on your order.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and assure you that we will make every effort to ensure the smooth delivery of your order. If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us. Thank you for your understanding and support.

Related Products

Recently Viewed Products

Cursor
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98
CARER
Ejemplo de título de producto
De $23.98
$23.98
De $23.98